söndag 16 maj 2010

UPDATE

Puh, landar hemma lite snabbt efter en dag ute i solen. Ska strax ut på nattpromenad med min kärlek. Sorry för bad update, ska försöka tänka på bloggen lite mer. Jag tänker typ 10 gånger om dagen "det ska jag skriva i bloggen". Men blir det gjort? Oftast inte. Men det är så mycket annat som fyller mina tankar just nu. Hörrni, snart ska ni få ett par bilder från dagen. Håll ut!

Och hallå? Varför har jag blivit helt besatt av tv-serien Lost? A föreslog i torsdags att vi kanske kunde titta på ett ynka avsnitt, och jag svarade lite uttråkad att okej då, det kunde jag väl ställa på. Lost är nämligen en serie som jag skrattat åt och vägrat se. Ett gäng randoms på en ö liksom. Men nu. NU! Vi kan inte få nog. Har haft galet långa Lost-maraton och är i upplösningstillstånd. Nu är vi en liten bit in på säsong två, kan inte fatta att det finns sex säsonger innan det är slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar