torsdag 17 december 2009

IWISHIWISHIWISH

Inte en dag för tidigt för en önskelista i bloggen va? Jag varnar för att det kan verka som jag blivit hög på min egen existens, med grov hybris, men så är inte fallet. Det heter väl önskelista av en anledning, eller hur? Detta vill jag (i min drömvärld) hitta under granen.

Någon av de fina kuddarna från Anna O. Älskar alla varianter utom den svarta.
Grå matta från Hay i handtuftad ull.
Datorfodral från Apples samarbete med Mulberry. Och en matchande MacBook Air!
Klassisk läderväska i kul färg, som denna från Tory Burch.
Härlig bok innehållandes franska Vogues omslag från 1920 till 2009. Finns på Papercut.
Radio till köket från Tivoli Audio. En iPAL.

Typ så.

UPDATE: Fick en fråga i kommentarerna gällande kuddarna från Anna O. Vart kan man då köpa dem? Jo, de finns på Iems och säkert på flera ställen men Iems är mitt tips.

4 kommentarer:

  1. Jag önskar mig oxå en assistent- men bidträdet sa att hon inte kunde rekommendera den från kitchen aid. Ganska svag motor för det stora priset.. Elktrolux assistant tyckte hon var den bästa.

    Fast det beror säkert på vad man ska göra i den.. Här hemma skall den bara användas till att göra dubbelsatser av bullar osv, och mala kött.

    SvaraRadera
  2. Kan man köpa Anna O kuddarna i någon butik? Vill köpa en sån till min mamma, men det hinner nog inte komma fram om jag beställer på internet?

    SvaraRadera
  3. Anonym: Jag har också hört att de inte ska vara bäst på marknaden, men ändå helt okej. Däremot är de lugnt snyggast på marknaden, eller hur? Jag ska också använda min till degar och eventuell köttmalning och det ska det väl palla med?

    Anonym: Svarade på din fråga i inlägget så fler kunde se det!

    SvaraRadera
  4. Enkelsatser hoppas jag verkligen att den orkar med, det är ju det den är gjord för.

    SvaraRadera