söndag 14 februari 2010

BIRTHDAYBABY

IMG_4084
Hej från Stockholm! Jo, jag bor här nu. Flyttade från Jönköping till en söt liten lägenhet i Vasastan tillsammans med A, Stella och Sushi för två veckor sedan. Härligt med ny miljö och nya karriärsmöjligheter. Och i dag firar jag ju 22 år dessutom! Kan inte bli bättre. I går förfirades jag i Gamla Stan med bland annat tjejen på bilden.
IMG_4066
Hon bjöd på minisemla. Med ljus! Fabulöst. Okej, nu är det er tur. Gratta mig i kommentarerna för tusan. Och ha en fin kärleksdag!

9 kommentarer:

  1. Grattis grattis på födelsedan!
    Hoppas du hade en härlig alla hjärtans dag med!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Kul med ett inlägg!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! Kul med flytt också, kan du inte berätta mer om ditt nya liv i Stockholm? Har ni planerat att flytta ditt länge? Kram

    SvaraRadera
  4. Oj, flyttat!? Varför?? Hur känns det?

    SvaraRadera
  5. Här gick det undan! När fick du det här rycket, du har inte alls nämnt det i bloggen!? Hur länge ska du bo där, har du några tips på hur man får tag på en bra lägenhet i Stockholm? Vill också flytta från "min" håla efter studenten...

    SvaraRadera
  6. Har du och din kille flyttat isär eller vaddå? Han kanske också flyttat dit?

    SvaraRadera
  7. Grattiis :)))) // Anita Nilsson :)

    SvaraRadera
  8. MYYYYS!!!
    Grattis i efterskott :D

    SvaraRadera