måndag 22 februari 2010

WEDDING

Bröllop
Hörrni, det här var väl tjusigt? Net-a-porter har öppnat en bröllopsbutik med allt möjligt romantiskt, vackert och lyxigt. Ett bra tidsfördriv och härligt med lite inspiration inför sommarens bröllop. Allt är såklart svindyrt i sann netaporter-anda, men några söta saker kan man hitta till överkomliga priser.

Åh, jag älskar bröllop! Vet ni? Jag har en mapp på datorn med över 400 bilder som jag samlat på mig med allt från frisyrer, dekorationer, vigselplatser och blommor. Räknar med minst det dubbla bildantalet innan jag själv ska gifta mig, men då är jag ju förberedd. Förresten, tror jag älskar bröllop så mycket för att det i grunden handlar om kärlek. Det är nog därför jag gillar föräldralektyr och småbarn också. För kärlek är det finaste vi har. Och hur kan man inte älska det?

1 kommentar: