tisdag 9 mars 2010

LASTTIMEWESPOKE

Bild 73
Hänger i soffan en stund, lite mosig i huvudet även om jag har varit betydligt piggare den senaste tiden eftersom solen behagat att titta fram nästan varje dag. Och plusgraderna! Sedan sist vi hördes har jag sett Alice i underlandet på bio (konstig tolkning, men fin ändå), skålat i bellinis på East för att fira en kompis lägenhetsköp, frossat i en fantastisk Glace au four på Grill, gått långpromenader i mina mjuka-som-moln-uggs och lagt en förmögenhet på diverse nere på min 7 Eleven. Nu lär de ha råd med hyran (om det nu var så att det var lite krisigt innan vi flyttade hit, vill säga). I dag har jag researchat inför ett spännande jobb, och i morgon blir det mer av den varan. Vad gör ni?

2 kommentarer:

  1. S'g inte att ni storhandlar p[ Sleven_! Galningar! Ni f[r ta och leta upp n'rmaste stormarknad!

    SvaraRadera
  2. Charlotte: Men nej! Det skulle inte ens gå, bra mat existerar inte där... Men du vet det är kaffe och vatten och tidningar och tuggummin och så...

    Vi handlar på en Ica runt hörnet, stormarknadernas tid är över för oss. Snyft...

    SvaraRadera