tisdag 23 mars 2010

PICSNOMORE

Min kameraladdare är försvunnen. Begravd i någon flyttkartong jag inte haft styrka att ta tag i än. Så. Inga bilder här. Vilket gör att blogga så ohyggligt tråkigt, jag gillar när ni kan hänga med på allt jag gör fast med några timmars fördröjning. Annars? Våren är på väg, spännande jobb på gång och älskar Stockholm! Älskar mitt jobb, älskar Stockholm, älskar min man, älskar mina vänner, älskar Stella och älskar Sushi (min katt, inte fiskrätten). Ursäkta min kärleksfest, men jag kan inte låta bli. Självgod? Nej, bara riktigt jävla lycklig.

Denna vecka. Jobba. Hjälpa en vän med korrande av uppsats. Rensa bland mejl och länkar. Läsa en hög med magasin som fortfarande ligger i plast. Haffa bra flygbiljetter (förhoppningsvis). Vårvandra runt på stan. Men nu en nattpromenad med love. Den bästa.

2 kommentarer:

  1. På Sergels torg samlade det sig hundra tusen människor igår. Dom skanderade "We want pics! We want pics!" och "Danielle - åh, så snäll".

    Jag har för mig något sådant. Sedan vaknade jag ;)

    SvaraRadera
  2. Som den flygnörd jag är så går jag igång på att du flyger så då frågar jag vad det var för plan du flög. Hm. Gissar på SAS från Arlanda med Boeing 737 eller Malmö Aviation BAE146 från Bromma. F-n vad nördigt av mig! Men sån är jag!

    Okej, vi lämnar flygplanen nu. Det projekt jag kommer att dra igång nu under veckan är att fråga om vad folk har för mobiltelefon och abonnemang. Jag vill inte veta några nummer eller så. Anledningen är att jag inom typ en månad ska köpa ny mobiltelefon. IPhone 3Gs står överst på önskelistan men jag vill ha in synpunkter från alla möjliga människor. Särskilt dom jag litar på. Du är en av dom! Men har du eller någon annan här något mobiltips på vad man "ska" ha och vad som är bra och vad som är dåligt så kolla gärna in min blogg och skriv något tips.

    Jag ringer inte så himla mycket, men jag vill ha touchscreen och jag vill rulla med fingrarna och jag vill fota och jag vill kunna visa film och jag vill ha Facebook och jag vill kunna kolla Youtube... Och skriva kommentarer i Danielles blogg, så klart! :)

    Men vad ska man ha för mobil och abonnemang? Tänk också på att jag är fattig! Så inte det dyraste och bästa utan typ lagom.

    SvaraRadera