måndag 5 april 2010

EASTEROVER

Visst är det skönt med långledigt, men sista dagen är nästan alltid strösslad med rastlöshet och trötthet... i alla fall för mig. Jag hade tänkt jobba undan lite i dag, men det blev mest några promenader med Stella, en sväng på café och lite bläddrande i Elle. Inte ens städningen kunde jag förmå mig att ta tag i. Bu. I morgon är det nya tag och startskottet för en hel del roliga projekt. Jag startar veckan med att riva runt på presskontor inför en plåtning, sista veckan vår- och sommarplaggen ligger ute, nästa vecka visas höst- och vinterkollektionerna. Känns sådär lagom passande när man mest vill lägga alla stickade plagg i källaren, men spännande att klämma ändå såklart. Nä, nu ska jag joina sambo i köket som just nu går loss med wokpannan inför kvällens middag. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar