onsdag 7 april 2010

SPRING

IMG_4143
Är ert shoppingsug större inför våren eller hösten? Jag älskar hösten som säsong för då får man frossa i koftor, kappor, stövlar och halsdukar. Men våren är såklart också härlig med skira material och mer färg (även om jag och färg just kanske inte går så bra ihop). Om det är något jag däremot blir riktigt sugen på att shoppa upp mig på just nu är det snygga underkläder. Som det här fina setet ovan från KappAhl. Kommer i butik någon gång under våren tror jag. Gillar verkligen den höga trosmodellen som kommer mer och mer. Känns dekadent och härligt!
Bild 74
Själv känner jag mig allt annat än härlig. Mos i huvudet och trötta ögon. Hade tänkt jobba undan en del skrivgrejer i eftermiddag men det blev sen lunch med bästa E istället. Inte helt fel det heller, men jag måste skärpa mig på disciplinfronten...

1 kommentar:

  1. Så himla coolt att kunna berätta om saker som KOMMER i butik! Alltså som inte finns än. Sånt gillar jag!

    Eh, du skriver att trosmodellen känns härlig och dekadent. Asså, språkfråga här: menar du dekadent eller menar du decent. Alltså på engelska. Orden är ju väldigt lika och jag har full förståelse för att du kan blanda in engelska i svenska ibland men dom här orden har ju ganska olik betydelse.

    Nåja. Underkläderna verkar snygga i vilket fall. Oavsett om dom är decent eller dekadenta. Och det är härligt både att vara decent och dekadent... ;)

    SvaraRadera