tisdag 27 april 2010

WANTWANTWANT

Vill ha just nu...
  • En glass. Vilken som helst. GE MIG!
  • Nya ballerinor. Förbannar fortfarande att jag inte köpte de där smaragdgröna från Miu Miu i Barcelona förra året.
  • En ny frisyr. Det ska ske! På fredag.
  • Tvättid. Och ork till det.
  • Nya numret av Nöjesguiden. De är rätt grymma.
  • Ett nytt gäng ringar och armband.
  • En veckohandling i kylen. Som sagt, hur var det nu man skötte livet på sommaren?
  • Ett glas champagne - för att fira nya framgångar!

1 kommentar:

  1. Hej Danielle ! Jag blev kvar här en stund =) Roligt att läsa, mycket olika och hit å dit. Jag kommer tillbaks.
    Här får du ett litet tips av mig.
    Gå in på bloggdirekt.se
    Kanondesigner billigt och enkelt.
    (du betalar med sms !)
    Jag köpte min där ;-)

    Kramiz / belinda

    SvaraRadera