tisdag 13 april 2010

SHOWROOMS

IMG_4174
I dag började pressdagarna för höst- och vinterkollektionerna. Vid lunch hann jag beta av två av dem, men det fortsätter i morgon och på torsdag också.
IMG_4175
Något jag nästan tycker är ännu roligare än tjejmode är killmode. Gillar att klämma och känna på de färger/former/material som faktiskt finns tillgängliga för män att bära. Kanske fascineras jag för att det inte är standard att killar och män verkligen klär sig. Här ovan, Gant by Michael Bastian. Amerikanskt preppy med härliga färginslag. Och lacrosseklubban i högsta, såklart.
IMG_4179
Minimarket satsar på skor med färg, och även om de lårhöga gula där bakom till höger kanske inte hamnar på mina fötter fanns en hel del fint.
IMG_4171
Och så väskor! Så mycket fina väskor. Föll lite extra för denna beige sak från Carin Wester. Nä, funderar nu på att stämpla ut (=stänga ner datorn) och suga in lite sol innan den försvinner för i dag. Love.

2 kommentarer:

  1. Skulle vara så roligt att veta vad du jobbar med?

    SvaraRadera
  2. Annie: Jag har svarat i mitt senaste inlägg!

    SvaraRadera