fredag 29 april 2011

FOREVERONGOING

Bild 2011-04-13 kl. 18.14
Trött tjej

Förlåt, förlåt, förlåt. Jag har bara låååånga to-do listor denna vecka. Varje gång jag bockar av en grej känns det som att tre nya punkter läggs till. Ni vet, som att springa på ett löpband? Man kommer liksom ingenstans men blir svettig ändå. Och där nådde jag precis en helt ny nivå av konstig. Blev precis klar med dagens sista punkt. Nu ska jag krascha i sängen för i morgon är det dags för den stora dagen. Kate och Williams bröllop! Oh my, en hel dags frossa i hattar, brittiska flaggor och kärlek. Och så är de ju så fina, de där två. Jag är tokspänd och har inhandlat kunglig frukost som ska ätas framför tv.n i morgon. Jag kommer sitta och jobba hela dagen, med ett halvt öga på spektaklet men när det är dags för vigsel tar jag bestämt paus. Detta ska jag se! Kanske skriver jag en rad eller två här under dagen också, för att liksom ta igen lite... Bisou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar