fredag 29 april 2011

ROYALWEDDING

IMG_2544
Min kungliga frukost...

Lyxade till det med en riktigt god frukost i dag med tanke på bröllopet i London. Grapefrukt, vattemelon och jordgubbar med lite turkisk yoghurt och pecannötter. Mixade även ihop min superjuice. Så skönt med en lugn morgon framför tv.n. Och vad vacker Kate var! Älskar klänningen, klassisk och sval men samtidigt modern och unik. Mycket mer spännande än Kronprinsessans variant förra året. Dessutom tycker jag att spets är så flott, det har jag sett på många brudklänningar den senaste tiden. Nu kommer väl trenden explodera. Nä, nu får det bli back to work. Vad tyckte ni om bröllopet?

1 kommentar:

  1. "Vad tyckte ni om bröllopet?". Jag var en av dom stackars få fyra miljarder som inte kunde se bröllopet direktsänt på tv... var på jobbet. Men visst var jag drabbad av brittisk hovyra och tänkte hela dagen av och till på det. Ritade till och med en brittisk flagga och skrev "Grattis William och Kate!" och hängde fram så att mina kunder kunde se!

    Och tänkte också att "det HÄR är nog något Danielle är intresserad av; tjusigt kungligt bröllop i Storbritannien...".

    Jag har sett snuttar i efterhand. Jag tycker det ingår i allmänbildningen att i alla fall ha sett lite av det.

    SvaraRadera