måndag 11 april 2011

GOODIESFROMLUSH

IMG_2481
Jag jobbade på så duktigt i dag så vid fem-tiden tyckte jag att det var dags att klappa ihop för dagen. Jag styrde stegen mot LUSH, jag har aldrig haft något från det märket men alla tjatar jämt om att deras grejer är så bra så jag tyckte det var hög tid för mig att ge det en chans. Plockade på mig ett par produkter både för duschen, håret och läpparna. Självklart kommer en ordentlig recension när jag plöjt genom allt... Vem vet? Några av grejerna kanske får bli en del av min vardagsrutin. Är ni precis som jag, älskar att prova nya produkter? Jag är helt besatt av att dutta, smörja och prova för att hitta de absolut bästa grejerna där ute. Jag kan i alla fall säga att läppbalsamet Honey Trap redan nu får mycket väl godkänt. Jag älskar saker som doftar honung och den är verkligen skön på läpparna med massor av fukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar