onsdag 28 maj 2014

Life Lately: Supervalår, goda grejer och hoodielivet

Hej långhelg! Åh, vad härligt. Nu ska jag strax lämna kontoret, ikväll käkar jag middag med min syster och i helgen kommer en hel hög saknade vänner och hänger med oss. Trots att värmen tog sitt pick och pack... Det kommer bli en grym helg! Och så ska jag beta av två träningspass också. Med nya mål kommer nytt upplägg och eftersom jag nyligen satte ett lite halvt sinnessjukt mål blir passen därefter. Puh, säger jag bara. Mer om vad jag gör på gymmet en annan gång. Det här har hänt i mitt liv det senaste. Jag har...

... Blivit kär i en ny yoghurt! Hur länge har den här funnits i kyldisken? Varför har ingen sagt något? Fontanas grekyoghurt är så äkta det blir här i nord. Så krämig och len. Mm... Min favoritmellis efter träning just nu. Gärna med lite frukt och nötter till! I dag blev det jordgubbar.

... Fällt några tårar över att mitt lilla lager kokosvatten från Unoco tog slut häromdagen. Köpte med mig ett gäng flaskor från Whole Foods i London och önskar att det gick att få tag på här. Snyft.
life
... Röstat i EU-valet. Givetvis. Tog på mig ett par glittriga skor, promenerade till vallokalen ett par minuter bort och slickade igen ett kuvert. Easy. Röstade på det som kändes rätt ända in i hjärtat. Sedan valvakade vi på kvällen. Hurrade och svor i en enda röra.

... Levt i hoodies! Ja, hej då fashion kan man säga. Mina snyggaste plagg är ju träningsditon!

Life Lately: I've been hitting my workouts hard and it feels amazing! I recently decided to set a huge goal for myself and now I'm getting a taste of all the hard work that lies ahead. I'll tell you more in another post. What I've been up to for the last few weeks: I found some new favourite foods, voted in the EU-election and decided that May would be my no-fashion month. Why wear proper clothes when you can wear hoodies, right?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar