torsdag 3 juli 2014

My kind of fast food

Kände redan igår kväll att min hals började bli torr och raspig... Oh no! Här har man inte varit sjuk sedan god knows when så slår det till precis nu när jag har 517 deadlines och en fullspäckad helg med kul planerad. Så jag hemmajobbar med öppen balkongdörr, lyssnar på regnet, sörplar Earl Grey (extra stark, tack) med mycket honung och tar en dubbeldos d-vitamin på det. Kanske är det hela so old imorgon...?

Det är sådana här dagar man gillar att utbudet av god, enkel mat med kort ingredienslista har fått uppsving. Spoons soppor har jag gillat länge men ett matigare alternativ är deras quinoagryta som satt perfekt till lunch, speciellt en latdag som denna.
IMG_5955
Lite snålt med energi för oss som käkar mat två-tre gånger per dag så jag det blir definitivt mellis size XL här om en stund. Är jag den enda personen i världen vars aptit aldrig går ner, oavsett status? Inget kan döda den här krigarkvinnan... Hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar