fredag 11 juli 2014

Öliv och magiska sommarkvällar

Touchdown Gotland! Inte semester än för min del men killen har stämplat ut för att leva livets glada dagar i ett par veckor så jag packade min väska och hängde med till ön där det finns en stuga, svärisar och roliga pojkvänssyskon. Det funkar att skriva från en ö också, faktiskt. Inatt sov jag typ två timmar men var ändå såhär glad på flygbussen ut till Arlanda: Kaos och allmänt haveri men nu så: Äntligen Gotland!☀️ Major props till mig för den. Snubben sov fem så det är mycket oklart vad hans problem är...!

Innan jag lämnade Stockholm prickade jag bland annat av en magisk sommarkväll i Gröndal. Bra snack med vänner, grillad halloumi och några glas rosé. Så enkelt men ändå så stort. Dessa sommarkvällar alltså.IMG_6102
Happy weekend friends!

1 kommentar:

  1. Låter en en helt fantastisk helg. :) Hoppas du hinner njuta.

    SV: I know, jag älskar dom. Har gjort en liten beställning av en kompis som är i USA nu. ;)

    SvaraRadera