onsdag 22 juli 2009

EYEMAKE

Förresten! Jag behöver er hjälp. Min nuvarande mascara från Smashbox måste kasseras och nu är frågan vilken mascara jag ska köpa härnäst? Funderar på om jag ska gå tillbaka till godingen från YSL, den med guldhylsa ni vet? Den använde jag jämt för några år sedan, typ på tiden när bilden ovan är tagen. Och det vore spännande att prova den nu när jag har längre fransar (använde revitalash i våras - det funkar!) eller kanske ni har tips? En svartsvart supermascara för under 500-lappen? Hit me!

2 kommentarer:

  1. lancome "blackout" är super tycker jag. en lite billigare som funkar är lorels "collagen". lycka till med mascara-letandet..det är en hel djungel!

    SvaraRadera
  2. Finns nog inga som posar så bra som vi, haha :) Snyggingar! Jag skulle också behöva ny mascara, min från l'oreal är skitdålig. Mamma hade en från Dior som var himmelsk, minns dock inte vilken sort. Puss

    SvaraRadera