lördag 11 juli 2009

MYFRIDAY

Min fredag började med en skön sovmorgon och sedan lunch i form av min favoritsmörgås från Waynes med mozzarella. Och smoothie.
Senare satte vi fart på de småländska vägarna...
... A körde och jag satt bredvid och sjöng med i radiohits.
Allt i sin ordning alltså.
Väl framme vid Hooks Herrgård och Diggilooshowen var det regn och därför en otroligt snygg orange kåpa som gällde.
Efter fyra kalla timmar var föreställningen slut och vi drog hem. En mysig kväll, med minus för vädret. Nu har vi precis haft åtta familjemedlemmar hos oss på lördagslunch. Nu har tyvärr engelska släkten åkt hem. Och vi ska ut och göra ärenden. Hörs!

3 kommentarer:

  1. fotar du aldrig dina söta, snälla, trevliga syskon !?

    SvaraRadera
  2. Anonym: Jodå du, men som jag svarat flera gånger tidigare postar jag inte bilder på min familj i bloggen.

    SvaraRadera
  3. Diggiloo var super bra, tråkigt med dåligt väder vi hade iaf uppehåll under showen!:) Ha de bra kram:)

    SvaraRadera