måndag 6 juli 2009

ISITMONDAY?

I morse var jag så trött så jag gick och la mig igen tre gånger innan jag var tvungen att rusa till jobbet. Det följdes av en förmiddagshjärna seg som kola och sedan sprängande migrän halva eftermiddagen. Men men. I dag drog i alla fall EU-mötena igång i Jönköping vilket är kul. Jag har aldrig förr haft ett presskort som uppmanas lämnas till polisen om det hittas. Och när man ska in på stället är det som att checka in på ett flygplan. Kolla väskor, metalldetektor... Jisses.

3 kommentarer:

  1. hi danielle, do you have msn? :D i'm a brazilian man..( i hope that can you understand english xD) sorry, but i don't know write in swedish..

    SvaraRadera
  2. junior: No, I do not have msn.

    SvaraRadera
  3. Wow, ett sådant där presskort tycker jag känns imponerande. Coolt!

    SvaraRadera