söndag 30 augusti 2009

MOTIVATION?

Shit, vilken total olust jag känner till att blogga nuförtiden. Tror det beror på att det som egentligen händer i livet eller är på gång är inget jag kan blogga om. Nothing serious, men ändå inget som riktigt är klart än. Vilket såklart gör att det som hamnar här mest blir mystiska meningar eller någon kladdig, forcerad textsmet som helt saknar känsla och mening. Vad ska man göra?

Annars ska jag precis krypa ner med min sambo och somna i hans trygga armar, med hans läppar mot min panna. I helgen har vi varit lite överallt, och söndagskvällen avslutades på uteservering med en kanna varm choklad, filt kring benen och kylig höstblåst som gjorde mina kinder röda. Kärlek, vad skulle man göra utan det? Passion, hur skulle man någonsin kunna leva utan det?

4 kommentarer:

  1. Fan, jag tror jag kommer störtgrina om du slutar blogga! Jag har suttit här och tänkt ett tag om jag kommer smågrina eller medelgrina eller störtgrina och jag tror det är störtgrina som gäller.

    Jag kan inte säga annat än att jag är intresserad av ditt liv som du beskriver det via din blogg.

    Jag ska absolut inte ta livet av mig eller något sådant om du lägger ner din blogg så du behöver inte vara orolig men din blogg är en del av min livskraft.

    SvaraRadera
  2. Som du skrev: "Tror det beror på att det som egentligen händer i livet eller är på gång är inget jag kan blogga om. Nothing serious, men ändå inget som riktigt är klart än. Vilket såklart gör att det som hamnar här mest blir mystiska meningar eller någon kladdig, forcerad textsmet som helt saknar känsla och mening. Vad ska man göra?"

    Otroligt bra beskivet! "Textsmeta" helst vidare!

    SvaraRadera
  3. Eh var jobbar du nu? Ditt sommarjobb är väl slut? Vore ju pinsamt om du jobbade på Ica eller något nu när du är utbildad och allt...

    SvaraRadera
  4. Anonym: Jag jobbar fortfarande på Jönköpings-Posten, efter två veckors ledighet. I nuläget är jag familjeredaktör på heltid. Så nu vet du.

    SvaraRadera