fredag 5 juli 2013

Protein, grönt och majo

I dag bränner det sådär gött i ryggen som det bara gör efter mängder av chins. Jag satsar verkligen på ryggen just nu, efter att ha slarvat jättemycket, då jag är helt fokuserad på att klara chins och pull-ups på egen hand. Det kommer inte hända över en natt, särskilt med tanke på att jag inte är någon nätt liten brud på 50 kilo, men jag har blivit mycket starkare de senaste veckorna tack vare att jag har börjat köra med gummiband. Latsdrag i all ära men jag har svårt att utvecklas i det... Ett mysterium. Workout mode ON
Ben är något jag däremot har tränat flitigt ända sedan början och jag är i nuläget riktigt nöjd. Squats, utfallssteg och marklyft byggde dessa spiror! Jag har även en fördel i att jag inte lagrar fett på benen knappt alls. Till och med när jag var rejält överviktig var mina ben förhållandevis smala i omkrets. Stenhårda ben och rumpa har jag lyckats bygga men har mycket mer problem med att få ner fettprocenten på överkroppen där allt extra verkar vilja lägga sig... Roligare än så här blir det inte på mina low carb dagar. Kyckling, grönt, majo.
Så här ser mina tallrikar ut just nu på mina low carb-dagar. Protein, grönt och majo. Roligare än så blir det inte, haha. Men i morgon är det dags för ris igen! Happy friday!

1 kommentar:

  1. Vilken inspirationskälla du är, tack för intressanta inlägg!

    SvaraRadera