måndag 8 juli 2013

Vilodag gånger tre

Efter lite för många träningspass förra veckan (jag kör ju tungt och helkropp varje gång - funkar inte att mata på varje dag då) tog jag tre välbehövliga vilodagar. Fredag, lördag och söndag höll jag mig borta från gymmet och njöt av solen i stället. Långa promenader, parkhäng och två glas sangria. Åh, sköna helg.
Grey and yellow combo. Loves
Grått och gult, en kombo jag gillar just nu. Up to no good
Kände mig lite som en fjortonåring i lördags då jag gick ut i hoodie och mitt nya chockrosa asgrymma kanin(?)skal. Tack för inspon Frida! Tre välbehövliga vilodagar senare - back to the gym
I dag - tillbaka på gymmet. Jag har precis påbörjat en ny styrketräningsperiod med massor av nya övningar som jag är lite ovan vid. Passet tog nära 55 minuter vilket är en kvart längre än vanligt. Brukar klara av styrketräningen på 40 minuter i vanliga fall. Plus 10 minuter uppvärmning/rörlighet innan, 10 minuter rörlighet efter. En timme, klart! Kör jag intervaller blir det 10 minuter extra där på slutet...

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild på dig där längst upp!

    / Marcus

    SvaraRadera