tisdag 10 november 2009

DAYTWO

IMG_3446
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så firar vi födelsedagsvecka hemma hos oss. Sambo fyller år på lördag, men eftersom det är födelsedagsvecka med betoning på vecka blir det en present varje dag fram till den riktiga födelsedagen. I går fick A boken Sånt man bara säger av Helena von Zweigbergk och i dag blev det en premunation på tidskriften EXPO. Undra vad paketet innehåller i morgon? Tänker nog han alltså.

Förövrigt har jag drabbats av blogghandikapp då jag inte har min bärbara dator hos mig just nu. Alltså - bara en dator hemma hos oss. Liten katastrof. Detta också för att jag hatar att använda andras datorer, jag vill liksom bara röra vid min egen. Men i morgon blir det antagligen nytt Mac-köp, och då är jag back on track.

1 kommentar:

  1. Födelsedagsvecka är ett ord som får mig att känna en smula ångest. Jag gillar att köpa presenter till personer jag älskar, det är kul, men det slår lätt över i en köpångest. Man vill köpa men man kanske inte har råd och man kanske inte vet vad man ska köpa och då blir det mer ångest än lust.

    Appropå Expo som du pratar om så undrar jag vad du tycker om Sverigedemokraterna. SD har ju blivit höstens snackis och jag tror alla har en åsikt om SD. Good or bad. Vad du tänker rösta på och vilket parti som är ditt favvo är en grundlagsskyddad hemlighet.

    Jag tycker faktiskt inte du ska berätta vilket parti du röstar på men när det gäller SD så är det ju en allmän snackis och där tycker jag du kan berätta vad du tycker.

    SvaraRadera