torsdag 12 november 2009

MUSIC

Dagens iTunes-köp: Leighton Meesters första singel och Melissa Horns andra album Säg ingenting till mig. Åh, det är så härligt att botanisera runt på iTunes för att sedan köpa musiken man är sugen på, just då. Blir som en liten belöning, och mer speciellt. För mig. Nästan lika bra som när man hängde utanför Megahertz på Östra Storgatan innan ett skivsläpp och typ sprang hem för att försiktigt lossa plasten runt det heliga skivfodralet. Så kunde man sitta i timmar och bara lyssna, bläddra i konvolutet, lära sig varenda ord utantill. Hur kan något så fint vara så lite värt i dag?

Annars hänger jag runt här på jobbet. Ska snart ut på lunch och sedan blir det tokjobba. I kväll ska jag iväg och fira födelsedag, försöka vara hemma till 22 då Debatt börjar och i morgon blir det svintidig start. Varför? Följ min twitter så får ni se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar