torsdag 27 januari 2011

THISDAY?

Usch, jag känner mig lite ur fas i dag. Vaknade med huvudvärk, men efter frukost, alvedon och en halv liter vatten mådde jag bra och kände mig pigg. Sedan var jag i väg på en grej där jag inte riktigt var så bra som jag vill eller kan vara. Efter det har hela dagen varit off. Blev precis klar med en telefonintervju och nu tror jag fasen att jag klappar ihop jobbet för dagen. Ska ställa mig och skala räkor till den fabulösa salladen jag tänkt till middag... Sedan måste jag sjutton göra en ny bokföring för 2011, jag har fortfarande inte vant mig vid att betala ut lön till mig själv. Jag kan seriöst en vecka efter den 25 sitta och undra varför min lön inte ha kommit än. Kokosboll är vad jag är...

1 kommentar:

  1. Var bara tvungen att visa dig dig den här länken, med tanke om barn och genus som vi pratade om tidigare idag. Alltid lika kul att prata med dig min vän. Puss! http://ennyblogg.blogspot.com/2011/01/om-klara-ar-116-cm-och-kalle-ar-116-cm.html

    SvaraRadera