måndag 10 januari 2011

WANTTOWORKWITHME?

Hej där! Vill du jobba med mig? Det är nämligen så att jag letar efter en assistent! Jag behöver en strukturerad, kul person att hjälpa mig då och då med olika jobb som sedan publiceras i Sveriges största tidningar. Det kan vara att från att assistera med styling på plåtningar eller research inför olika reportage. Jag letar efter någon som är över 18 år och som har ett stort intresse för mode, inredning, mat och skönhet. Ett plus om du vill in i branschen eller studerar till något som har med media att göra, så kontakterna och erfarenheten kommer till rätt person. Du måste ha F-skatt och bo i Stockholm. Du kommer jobba med mig per uppdrag, därför passar det här dig som studerar eller jobbar deltid. Det är alltså ingen anställning eller heltidsjobb det gäller, utan du fakturerar mig för de jobben vi kommer överens om att du ska göra. Låter det intressant, eller känner du någon som är intresserad? Mejla till daniellesblogg@gmail.com. Vi hörs!

1 kommentar: