tisdag 24 mars 2009

NIGHTNIGHT

Jag känner mig ruskigt stolt över mig själv. Jag har i dag jobbat som en idiot med arbetsplan, veckans Rookie, socialprojekt och specialarbete. Samtidigt som en massa andra tankar snurrat. Känt mig något motarbetat på sistonde, men nu när jag fått klart en hel hög saker under dagen och kvällen inklusive skrivit ett reportage på 12 000 tecken känner jag att flytet börjar komma igen. Och jag tycker verkligen ni ska lyssna på denna låten, ni behöver inte titta på videon - utan bara lyssna.

Rabarber/vanilj théet som jag skrev om nedan var förresten alldeles för sött för min smak. Även utan honung. 

1 kommentar:

  1. Okej, min tidigare ångest för att jag intar allt för stora mängder alkohol ökades efter jag sett videon. Vad är grejen med att man alltid dricker en jävla massa alkohol, ibland blir man ju rädd för sig själv. I helgen försökte jag rättfärdiga mitt onyckta tillstånd genom att vara sjukt saklig och säga saker som - "Jag hänger min handduk här så att den torkar och jag kan packa ner den torr imorgon". Vilket resulterade i att jag kände mig väldigt patetisk när jag inte ens kom ihåg själv att jag sagt det. Varför är det så roligt att vara full?

    SvaraRadera