söndag 29 mars 2009

STOCKHOLM

På tisdag bär det av mot Stockholm i några dagar. En stad som helt klart växer på mig, och jag har många fina (och några inte lika fina, kommer jag på nu) minnen därifrån. Högst på listan står nog en av tjejhelgerna, den hösten 2006. Eftersom jag varit högst oflitig med kameran de senaste dagarna kör vi favorit i repris...
Vi åt middag på Grill en kväll och J valde deras hamburgare, finast på bilden förutom henne själv är nog tallriken. Var finns de?
C och E var också med, ja, och en flaska vin såklart.
Jag och C på den tiden då våra kameror gick varma på random krogtoaletter, här ville vi mest föreviga den fina tapeten.
Många timmar senare avslutade vi kvällen med tequila och dans på krossat glas. Nästa dag orkade vi inte särskilt mycket alls.

1 kommentar:

  1. min lugg, haha, vilken klassiker. Jag köre hårt med plattången och hårsprayet där. haha. snygg hårfärg du hade där! Honungslockar :)

    SvaraRadera