onsdag 4 mars 2009

SNAPSHOTS

Tidigare i kväll åkte jag till Scandinavien Photo och blev en Canon PowerShot G10 rikare. Säljare behöver då aldrig jobba särskilt mycket med mig. Jag gör all min research på produkterna jag är intresserad av hemifrån och frågor folk som jag litar på, vad de tycker. Sedan kan jag bara kliva in i butiken, peka och köpa. Skönt att slippa bli förvirrad av säljsnack hit och dit. Kameran känns så rätt förövrigt! Enkel, kompakt (för sin kvalitet) och grym. Man kan ju inte ha en fotoblogg utan den rätta utrustningen eller hur? Den är som en systemkamera i miniformat - kan inte bli bättre.

3 kommentarer:

  1. Jättefin blogg, har nyss börjat läsa. Är det G10:an du fotar bilderna med? verkligen fina bilder blir det.
    Själv har jag en Canon G9.
    Såg den nya G10:an i en butik i Sthlm.

    / Viktor

    SvaraRadera
  2. ViktorN: Ja, det är Canon G10 jag använder. Ett av mina bästa köp någonsin, gillar den jättemycket!

    SvaraRadera
  3. Okej, Tack.
    Jo, jag gillar min också jättemkt.

    / Viktor

    SvaraRadera