söndag 8 mars 2009

SUNDAY

Inte så värst spännande rapportering i dag. Andra Chansen i går gick inte precis som jag hade velat men jag måste ändå säga att Caroline Af Ugglas är så fruktansvärt bra. Sällan man ser sådan känsla på scen. Om en timme är det Gossip Girl, men förutom det har det varit jobb som gällt i dag. Planerar, skriver och reder ut. Allt från mitt skrivbord hemma, som kommer se mycket av mig nästa vecka då jag har ovanligt få föreläsningar och möten. Skönt, då kan man rensa undan en hel del annat. Annars då? Båda sambo och Stella (hund) är spysjuka i dag. Så jag passar upp på dem mellan allt jobb.

1 kommentar:

  1. Inte som jag ville heller! satt i publiken och rösta hela duell 3! :)Men bra va hon vilken fall:)
    Finns några bilder på min blogg därifrån:) kram

    SvaraRadera