onsdag 29 april 2009

BROTHER

Vilken bra förmiddag! Vaknade upp till ett rent kök (vi hann inte diska igår, hade fullt upp med annat) som min sambo hade fixat innan han stack till jobbet, antagligen för att han vet hur tjurig jag blir av smutsiga kök. I dag är det jobba på med specialarbetet, jag kan faktiskt bli klar i dag sådär fem dagar före deadline. Hehe. I morgon ska jag äntligen ta mig tid att sniffa på min lillebror igen. Ja, ni läste rätt! Jag har fått en lillebror, han är lite mer än tre veckor gammal. Och han är världens sötaste, såklart!

7 kommentarer:

  1. wow! hade jag inte en aning om. stooort grattis :) vad roligt med en lillebror!

    SvaraRadera
  2. Oj! Guuu vad roligt! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Gu så härligt och roligt, läste det igår när A skrev det och vart super glad:) Kram

    SvaraRadera
  4. Kul med en lillebror kan du inte sätta in en bild på han ?? :)

    SvaraRadera
  5. (skrivet av Marcus igen)

    Snacka om att jag blev förvånad när jag läste om att du fått en lillebror! Förvånad kanske inte är rätt ord, men du fattar: helt... överraskad!

    Och att du inte sagt något på tre veckor, typ! Men ja, jag förstår att det kan finnas orsaker till att du inte sagt något och jag tycker inte du ska förklara varför och jag tycker vad det än är för anledning så är det ok men oj ATT du liksom kunnat hålla dig! Måste ha varit som värsta thékokaren inom dig "pfffff jag har fått en brothhhhhher!!!". Hur man än vrider och vänder på det så är det en skitstor nyhet för oss som följer din blogg! Större än den största Ceasarsalladen på Claras ;)

    SvaraRadera
  6. jag är efter , jag vet! men grattis till bror , mysigt. hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera