lördag 11 april 2009

EASTER

Jag är ingen påskfirare kan man inte påstå, pyntar inte så mycket och har inga stora middagar. I dag firar jag lite smått med A och i morgon blir det med familjen. Dagen började med en smarrig frukost: Kokta ägg, gurkskivor, morotsstavar och keso.
Efter lite påskäggsletande busade vi hela familjen (minus Sushi) i parken. Stella är så himla söt, visst? Min lilla bebis.
Jag invigde min kofta från Barcelona (Zara). Mjuk och tunn, väldigt bra sommarplagg. I kväll blir det lugnt eftersom vi inte kom i säng i går förrän klockan fem. Tiden flyger verkligen när man sitter på balkongen och diskuterar framtiden (typ hur huset vi ska bygga om femton år ska se ut) eller patetiskt det är att vissa inte låter folk leva som de vill (varför får man aldrig bara vara nöjd och glad och bäst i världen om man känner för det?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar