torsdag 4 juni 2009

FAKEDANIELLE

Hjälp, jag är så himla sömnig och har varit det sedan klockan 21. Men skit i det nu. Det jag egentligen vill säga att jag inte finns någon annanstans än här på min blogg och på min privata profil på Facebook. Ingen myspace, ingen bebo, ingen bilddagbok, ingen helgon, ingen lunarstorm, ingen youtube (eller där kanske jag har ett konto förresten, men där heter jag daniellesblogg och använde det bara förr när jag vloggade).

Lite då och då poppar det upp att någon skapat ett konto i mitt namn på någon sajt (ja, jag undrar varför lika mycket som ni) och som snor mina bilder från bloggen. I dag blev jag informerad om att någon låtsas vara jag på bilddagboken. Skulle ni stöta på någon på vilken sajt som helst (undantag min blogg eller facebook) vet ni att det inte är jag. Men jag blir glad för era tips så jag kan få fake-konton nerstängda. Så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar