tisdag 9 juni 2009

TUESDAY

Ännu en härlig semesterdag som började på altanen, frukost i solen och massa bra snack.
Mina vapendragare har vi här, E och J. Två av de bästa människorna jag känner.
Lunch på en klippa, det blev hemmafixade smörgåsar. Min med mozzarella, tomat, rödlök och rucola.
Och till middag lyxpizza. Vi jagade efter rökt fisk hela dagen känns det som, var vi än kom. Men säsongen har inte riktigt dragit igång och vi orkade bara inte laga mat...
Mycket sittande på klippor blir det här ute, så himla härligt. Det finns makalösa utsikter. En sida av Sverige jag helt har missat.
Och här någonstans började magknipskratten komma. Hjälp, vilken sjukt rolig och konstig dag det har varit. Nu ropar de att det är fika. Alltså kaffe (thé för mig), kakor och några flaskor vin. Mohaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar