torsdag 4 juni 2009

HOLIDAY

Jag har semester. Ja, det är väl den tråkiga sanningen. Men jag håller ut - för om två veckor börjar jobbet med spännande nyheter och roliga gräv. Dessutom har jag ett möte i eftermiddag, så det går väl ingen nöd på mig. Försöker ta den här tiden att varva ner och läsa mycket. Uppdatera mig på allt det där som glömdes bort när jag satt och svettades inför mina sista prov och lämningar. Ser fram emot EU-valet då jag äntligen får lägga min röst, i dagens Rookie har vi tagit tempen på det unga EU - kolla in det! Dessutom en liten guide om hur man kan tänka inför valet, om ni redan bestämt er...

5 kommentarer:

  1. haha "tråkig sanningen"? tycker du inte att det är lite skönt att vara ledig efter allt pluggande?

    SvaraRadera
  2. sarah: Äh, jag är aldrig nöjd. När jag är ledig vill jag bara jobba och är jätteuttråkad. När jag jobbar längtar jag ibland efter ledighet. Sån är jag.

    SvaraRadera
  3. Härligt med semester!:) om du inte sett det på bilddagboken är det någon person om låtsas vara dig antar jag, tagit bild från din blogg iaf, ville bara säga det om du inte redan sett det!

    Ha de bra kram

    SvaraRadera
  4. eemeliee: Tack Emelie för ditt tips! Jag ska ta tag i det, kram

    SvaraRadera
  5. De är lungt, ville bara vara på den säkra sidan å säga till om du inte viste något, Aldrig roligt med folk som låtsas vara andra!
    Kram kram

    SvaraRadera