lördag 11 juni 2011

GRADUATION

IMG_2746
Blommor och gosedjur till världens bästa student!

Nu är jag TRÖTT efter en fantastiskt rolig och hektisk dag! Jag älskar traditioner som studenten och kom på mig själv med att gå runt med ett fånigt, brett leende hela dagen. Det är något vackert med alla dessa tonåringar som helt plötsligt bara ska påbörja sina vuxna liv. Alla förväntningar, pirret och lyckan. Mina fina syster var såklart superglad och så vacker i sin vita klänning! Jag hade gåshud hela dagen kan jag lova. Kan inte fatta att det var fem år sedan sedan jag hoppade på ett flak och skrek... Men samtidigt, det har minst sagt hänt en hel del sedan dess. Och det finns väl ingen bättre känsla än att veta att man har gjort det mesta man kan av åren som gått. Nu ska jag unna mig en lång sovmorgon och sedan en varm dusch med mina favoritprodukter. Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar