torsdag 9 juni 2011

HOTELLIVING

Hallå bloggen! Rapporterar från Jönköping efter en snabb och smidig bilresa tidigare i dag. Sitter och jobbar en sväng, skickar mejl och gör lite småfix med en text som ska in i veckan. Jag har försökt jobba in en hel del i förväg (eftersom jag kommer vara här nere ett par dagar nu) men några smågrejer försöker jag ändå klämma in bland alla andra planer. Sitter just nu vid skrivbordet på hotellet som faktiskt känns lite som ett andra hem, vi bor alltid här när vi är nere i Jönköping och får alltid samma rum. Nu håller vi tummarna får att åskan håller sig borta från denna stad på fredag när alla ungarna tar studenten. På min student var det perfekt väder (soligt och 23 grader) och jag hoppas verkligen att det blir så även detta år. Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar