tisdag 28 juni 2011

SUMMERLOVIN'

morning
När jag vaknade i morse var det 25 grader varmt, good day!

Godmorgon darlings! Väckte mig själv med en varm dusch i morse, gött som tusan. Annars är jag en sann kvällsduschare, det finns ju inget bättre än att liksom skölja bort dagen innan man ska sova. Som jag skrev i går, slutet på månaden = knappra järnet. Jag fakturerar alltid (försöker) den sista i varje månad och då måste allt som jag planerat in för månaden bli färdigt. Eftersom jag har någon nyfunnen (?) disciplin kommer jag antagligen hinna ägna slutet av veckan åt ett par andra projekt. Sedan måste jag verkligen sätta mig ner med min karl och planera sommaren, det kommer inte bli särskilt mycket ledigt men ett par grejer vill jag planera in. Och risken finns att det inte blir av om vi inte tänker till nu. Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar