söndag 5 juni 2011

NEWFROMMAC

IMG_2689
Måste hålla mig borta från the MAC-counter. Kan aldrig lämna tomhänt...

Hello darlings! Hoppas ni, likt jag, tillbringar dessa sommardagar med mycket häng och vila. I går var jag och A en sväng på stan. Jag skulle köpa ett par presenter, strumbyxor, make-up remover och kanske en ny kofta. Det jag INTE skulle köpa var smink från MAC. Men. Jag hamnar på något sätt alltid på PUB, alltid på MAC och går aldrig därifrån tomhänt. Suck. Tröstar mig med att det var två riktigt bra köp jag fick med mig hem, en ögonpenna i färgen Gilded White från årets sommarkollektion Surf, baby! och ett nagellack i färgen Ice Cream Cake (alltså har ni sett någon finare rosa? Jag dog lite). En vit penna med lite skimmer i är ett måste på sommaren, man kan använda den som highlighter för kinder, läppar, näsa, ögonvrå och mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar