fredag 10 juni 2011

HOWOLDAREYOU?

IMG_2724
En starkt kryddad stek satt fint en regnig kväll som denna!

Precis tillbaka från hotellet efter en trevlig middag på en restaurang här i närheten. Alltså, det hände en skum sak. Jag blev frågad om legitimation. Jag försöker minnas när det hände sist. Nä, jag har för tusan ALDRIG blivit leggad på en restaurang. Någonsin. Inte ens den kvällen jag fyllde 18 år, gick på gymnasiet och hade födelsedagsmiddag med ett gäng lika unga (typ) vänner på Åtta glas. Undra vad det var som väckte misstanke? Kanske det faktum att jag hade snurrat upp lite hår bakom en klämma. Jag vet att många älskar att bli frågade om leg men jag kan inte låta bli att känna mig lite utstirrad och stressad när jag måste krångla upp mitt kort ur plånboken vid bordet. Nog om det. Stor dag i morgon = godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar