måndag 13 februari 2012

Födelsedagsvecka!

Hej där! Hur är det med er? Själv är jag tillbaka i Stockholm efter helgen i Jönköping. Och nej, jag kan inte påstå att jag höll utmaningskosten till 100 procent. Vad ska jag säga? Jag har blivit firad och ansåg då att det var okej med ett litet undantag. Men nu är vi på det igen! För egen del funderar jag faktiskt på att förlänga utmaningen någon vecka eller två, eftersom jag har missat både träning och ska dra ut min tand snart, vilket gör att jag tappar några fler dagar. Det blir inte alltid som man har tänkt sig men det som spelar roll är hur man kommer tillbaka.

I morgon fyller jag 24. Jag ska vara ledig och hänga med min man. Bästa dealen!

1 kommentar:

  1. Nu när jag skriver det här så är det den 14e så då fyller du år! Jättestort grattis från mig!

    SvaraRadera