måndag 6 februari 2012

Helgen och kvällshunger

Hej där! Ny vecka som jag kickade i gång med massage på Centralbadet. Urskönt men frågan är om det var särskilt smart... Kanske kommer jag somna vid skrivbordet redan om någon timme eller så? Helgen har jag tillbringat med en trasa i handen, seriös storstädning stod på schemat och förutom fredagens tapas, lördagens mello och söndagens brunch fanns det inte så många fler highlights. Brunch
Den klassiska LCHF-frukosten. Det var längesedan, men gott! IMG_2224
Helgens läsning blev veckans Sköna Söndag där jag har skrivit ett reportage om kvällshunger. Lider du av detta vanliga problem - spring och köp, bilagan finns kvar även i dag!

På tal om något annat. Nu har vi passerat halvtid i utmaningen Sex veckor till toppform! Märker ni någon skillnad? Har ni blivit starkare? Har ni gått ner i vikt? Hur GÅR det? Skriv en rad i kommentaren och om det går dåligt behöver ni inte skämmas för det. För vissa så kommer säkert halvtid innebära lättare tider, rutinerna är satta, reglerna har blivit bra vanor och de värsta misstagen är gjorda. Andra kanske kommer känna tvärtom, det är nu det blir segt och tråkigt. Motivationen som fanns där i början är inte kvar och all träning och strikt diet känns bara jobbigt. Till er i den sista gruppen vill jag bara säga - hang in there! Det är bara tre små veckor kvar och har du kommit så här långt klarar du tre veckor till. Promise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar