måndag 27 februari 2012

Korall och comeback

Usch, jag borde väl börja med att ursäkta min frånvaro. Efter två veckors motgång börjar jag komma tillbaka. Med träningen, lusten och livet. Jag är fortfarande inne i en svacka gällande matlagning. Jag har noll lust att spåna på recept och stå i köket. Sorgligt. Hoppas det vänder snart! Bild 2012-02-27 kl. 14.06
Något som definitivt vänder är vädret. Känslan av att vakna upp i ett soligt sovrum varje morgon slår det mesta - det tycker nog ni också. Firar denna smygande vår med korall på både naglar och läppar i dag. Det förstnämnda är Mavala Milky och det sistanämnda är Mac Ever Hip. Och så ser ni mitt hår också! Det blev rejält mycket blondare. Vilket jag direkt kände var fel beslut av mig. Så i veckan ska jag tillbaka och göra om det. Och hoppas att min frisör inte blir galen på mig. Beslutsångest, hej!

2 kommentarer:

  1. älskar älskar älskar nagellacket och läppstiftet!!

    härligt att ha dig tillbaks, hoppas livet känns lite lättare nu.
    pepp pepp!

    SvaraRadera
  2. Kul att du äg tillbaka danielle :)

    SvaraRadera