fredag 23 oktober 2009

ADVICETHAT'SNOGOOD

En fråga. HUR kan Svt låta den här überkonservativa kvinnan vara ett stående inslag på Gomorron Sverige? I det här inslaget (efter vädret) säger hon att det är ALLDELES för tidigt för en sexmånadersbebis att tillbringa större av dagarna med sin pappa, och ja, har man ett känsligt barn är till och med ett år ALLDELES för tidigt. Jag vill inte veta vilka missfoster det blir av barn som kanske bara har en pappa? Där mamman lämnat familjen eller omkommit under en förlossning eller på något annat sätt? Jag måste citera min sambo som också såg klippet: "Hoppas verkligen inte vi får ett blygt barn, för då kanske jag inte får umgås med den förrän den är typ 7 år".

Dessutom kan man få fantastiska råd av denna psykoterapeut via hennes hemsida. Men det kostar 450 kronor att få svar på sin mailfråga. Jag är mållös. Men hon lovar faktiskt att svara inom 14 dagar efter betalningen registrerats.

1 kommentar:

  1. Pratar ni redan om barn? Blir det några snart då eller?

    SvaraRadera