onsdag 28 oktober 2009

SUMMERDAYS

IMG_2576
Helt sjukt att bilden ovan knäpptes för två månader sedan. Åtta veckor. För åtta veckor sedan höll jag på att vänja mig vid att vara heltidsarbetande och inte student. I dag kan inte studentlivet kännas längre bort. Min vardag har förändrats radikalt på så kort tid, men ändå känns det inte som att något är annorlunda. Det om något måste väl betyda att jag hittat rätt? Och vet ni, även när jag vaknar med värsta morgonhumöret (hmm... ganska ofta) är det härligt att promenera till jobbet och känna att jag gör nytta och att jag växer. Att jobba är bland det mest utvecklande som finns. Du blir kritiserad, utmanad och har jäkligt kul på samma gång. Och även om man gråter på toaletten någon gång, så gör det inte så mycket. Man pushar lite hårdare bara.

1 kommentar: