lördag 3 oktober 2009

RAIN

Bild 58 Efter storhandling och spring i regnet sitter jag nu hemma invirad i ullkofta från H&M som faktiskt är riktigt skön. Dags att plocka fram varma kläder nu, hörrni. I kväll blir det middag hemma och körslaget på Tv4. Vi har ju faktiskt en Jönköpingkör med denna säsong! Och vet ni, jag har för första gången sedan Idol började bestämt mig för att inte följa det mer. Orkar inte, hinner inte, vill inte.Bild 59En läsare bad om att få se glasen vi köpte förra helgen. Här är de! Detta med mjölk i, jag sitter nämligen och äter knäckebröd med ost och ALLA vet ju att det helt enkelt inte är samma sak utan mjölk.

4 kommentarer:

  1. Det går inte att se bilden.
    Gillar du inte musikprogram?

    SvaraRadera
  2. Anonym: Ja, ja. Det kommer.

    ViktorN: Nej, jag vet. Blev något konstigt med bilden där - den försvann. Du menar Idol? Jovisst har följt det hyfsat troget i flera år, och ännu fler amerikanska och australienska varianter när jag var yngre. Jag är trött på programformatet bara. Känns gammalt vid det här laget. Och hjälp vad man måste BO vid tv.n om man ska följa allt.

    SvaraRadera
  3. Jag syftade på Körslaget. men oxå lite på andra musikprogram. :)

    SvaraRadera