måndag 14 februari 2011

TWENTYTHREE

Söndagskvällar är lite både och tycker jag. De är lugna, tysta och högst avslappnande. Samtidigt ska man upp nästa dag och dra i gång veckan och inte allt för sällan smyger sig en liten ångest på om man inte hunnit med de tråkiga sakerna man planerat för helgen (typ städa). Men just denna njuter jag bara, jag har ett lyckligt pirr i kroppen. Jag sitter i soffan, ser reprisen av Melodifestivalen medan jag hör min baby slå in presenter i sovrummet. Visst försvinner aldrig det där födelsedagspirret? Jag tycker det är bättre än kvällen innan julafton. Och det blir bara bättre för varje år man fyller. Däremot är jag sådär nöjd över att fylla 23. Fy tusan vilken ful ålder. Det låter inte så snyggt, att vara 23? Eftersom jag gick med en årskurs som var ett år äldre än mig blir jag förvånad varje gång över att jag inte fyller mer. Alla andra fyller ju 24 - varför fyller jag bara 23?! Nu: Dusch och sedan pirra vidare i sömnen. Hörs i morgon!

2 kommentarer:

  1. Vi kan byta babe! Du kan få fylla 24 idag så kan jag fylla 23 (igen) i juni :D Happy Happy Birthday! Jag ringer senare så att du säkert har vaknat innan ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis på Födelsedagen! Hoppas du får en underbar dag! :D

    Undrar om du har något tips på en bra fondation? Har länge velat prova mac. Då alla säger att den ska vara bra..

    Kramar Amelia

    SvaraRadera