söndag 13 februari 2011

HELLOAFRICA!

Bild 2011-02-13 kl. 17.17 #3
Jag har målat mina naglar rosa! Inte bara för att det är helg, inte bara för att jag fyller år (!!) i morgon utan också för att jag om några få dagar drar till Afrika på semester. Pepp på den! Resan bokade vi för mindre än tre veckor sedan så jag har fortfarande liksom inte börjat tro på det faktum att jag snart kommer strosa runt i sommarvärme, med ballerinor och solglasögon. Är det bara jag som får en plötslig tanke i bland att jag MÅSTE se något nytt, känna på någon annan kultur, få lite nya intryck? Det var det plus snöhelvetet som gjorde att jag i slutet på januari langade i väg ett sms med innehållet "jag vill åka bort till något varmt ställe!". Sedan var det spikat. Men först - födelsedag. Jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar