torsdag 3 februari 2011

TRAIN

Bild 2011-02-03 kl. 09.30
Sitter på ett tidigt morgontåg (åkte från Stockholm vid sju-tiden) och gäspar. Ska göra ett jobb i Småland i kväll och tänkte att jag lika gärna kunde passa på att svänga förbi Jönnet på vägen och göra ett par timmars upphåll. Jag ska luncha med C och hänga med min familj. Särskilt mycket med min lilla lillebror, mamma skvallrade i går om att han nämner mig varje dag (att jag knackar på, kramas, ger en present och går) och det är så himla imponerande tycker jag, att han minns mig trots att jag senast träffade honom för åtta veckor sedan. När man bor i olika städer så kan det ju gå långt mellan gångerna och han är ju inte ens två! Ska köpa något litet att slå in till honom innan jag åker dit. Annars? Fick precis ett samtal som ger mig en del att fundera på. Tur att livet inte är tråkigt i alla fall, trots svåra beslut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar