söndag 20 februari 2011

BLISS

Bild 2011-02-20 kl. 00.01 #5
Alltså. Jag måste bara skriva detta. Det var länge sedan jag kände mig så avslappnad - den här semestern har varit så bra för mig på alla sätt. En paus från jobb, Stockholm, kylan. Hela min kropp spritter av lycka. Det är som om jag inte kan stå still. Mitt hår luktar sol, min man står på balkongen och är så vacker, det lever på gatan utanför. I bland kan jag få en orolig känsla i kroppen, som en biverkning. Får man vara så här lycklig? Får man ha det så bra? Men nu har jag bestämt att det inte finns någon biverkning när det gäller min lycka. Den bara är där och det är så jävla fantastiskt!

1 kommentar:

  1. Åh! Det verkar så fantastiskt! Jag är inte lite avundsjuk! Här hemma är det kyla, tenta och styrelsemöte som har varit på agendan idag, och jaga katt i trapphuset =) S vill ut och träffa karlar om ni förstår vad jag menar.. Med SB går det jättebra dock, hon är min och Ms adopterade bebis (bara på lån förstås). Ska bli roligt att få hem er igen, då får ni berätta massor! Stor kram till er båda / Hund och kattvakten

    SvaraRadera